Ontbijt

Eiwitrijk Ontbijt

Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Dit geldt voor iedereen maar is zeker van toepassing als je wilt afvallen. Het beste kun je dan een eiwitrijk ontbijt consumeren. Dit kan als toevoeging op je eiwit dieet of gewoon als je Hieronder lees je waarom dat het beste ontbijt om af te vallen is.

Ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen

Er zijn meerdere redenen om een eiwitrijk ontbijt te nuttigen. Een ontbijt dat rijk is aan eiwitten geeft een lang verzadigd gevoel waardoor je minder snel zin hebt ik zoete dingen. Daarnaast verbrand het lichaam meer omdat eiwitten moeilijker zijn om te verteren voor het lichaam. Dus door eiwitten te consumeren wordt het lichaam als het ware aan het werk gezet. Eet dus in plaats van koolhydraten tijdens het ontbijt meer producten die veel proteïne bevatten.

Proteïne dieet volgen

Als je af wilt vallen op een gezonde manier is het belangrijk dat je je voeding gebalanceerd houdt. Het eten van een goed ontbijt is belangrijk als je je dag een goede start wilt geven en je lichaam aan het werk wilt zetten. Toch boek je het meeste en snelste resultaat als je een volledig proteïne dieet volgt als je af wilt vallen. Hiermee zet je je lichaam de hele dag aan het werk en went het aan je nieuwe manier van eten. Ook is het voor jezelf makkelijker om je de gehele dag aan hetzelfde dieet te houden dan dat je iedere maaltijd moet opletten op de koolhydraten, suikers en vetten etc. Een volledig en goedkoop proteïne dieet start je bij De Proteïne Stunter. Ben jij klaar om af te vallen?

Ontbijt recepten om af te vallen

Het is nu geen geheim meer dat een eiwitrijk ontbijt wonderen doen voor je lichaam en dat het juist helpt bij het verbranden van calorieën. Alleen wat is nu een goed proteïne ontbijt? En wat voor een ontbijt helpt je om af te vallen? Om je goed op weg te helpen

Eiwitrijk ontbijt recept #1

Rijstepap met Vanille Smaak en Bosvruchten Ingrediënten: 1 sachet Rijstepap van De Proteïne Stunter (https://www.deproteinestunter.nl/rijstepap.html) 1 druppel vanille aroma Handjevol verse of bevroren bosvruchten Hoe bereid je het: Voeg de inhoud van één zakje toe aan 100 ml water. Roer dit door tot er een volledig glad mengsel is ontstaan. Roer daarna het vanille aroma erdoor. Verwarm 1 minuut in de magnetron en laat 15 minuten staan om dikker te worden. Voeg vervolgens een handjevol bosvruchten toe aan je rijstepap.

Eiwitrijk ontbijt recept #2

Chocolade Havermout Smoothie Ingrediënten: 1 portie Chocolade Ontbijtdrank van De Proteïne Stunter (https://www.deproteinestunter.nl/chocolade-ontbijt-drank.html) 3/4 koffiekopje havermout 120 ml koud water of soja melk Hoe bereid je het: Stop alle ingrediënten in de blender en blendt het tot een egale smoothie. Nu kun je hem meenemen onderweg naar je werk of gelijk opdrinken!

Eiwitrijk ontbijt van De Proteïne Stunter

Bij De Proteïne Stunter vind je een breed aanbod aan proteïne ontbijt producten. Of je nu gaat voor een heerlijke rijstepap(https://www.deproteinestunter.nl/rijstepap.html), overheerlijk broodje (https://www.deproteinestunter.nl/broodje.html) of een eiwitrijke chocolade drank https://www.deproteinestunter.nl/chocolade-ontbijt-drank.html), als je ontbijt met onze producten behaal je gegarandeerd resultaat. De Proteïne Stunter heeft als visie dat iedereen moet kunnen afvallen en daarom garanderen we de laagste prijs van Nederland. Wij zorgen dat ook jij een goedkoop proteïne dieet kunt volgen!

4 artikel(en)

per pagina

Foto-tabel  Lijst 

Van hoog naar laag sorteren

4 artikel(en)

per pagina

Foto-tabel  Lijst 

Van hoog naar laag sorteren